بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      پیام نوروزی مدیرعامل بانک سینا
      کد: 1793
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 3288
      به مناسبت فرارسیدن سال نو، مدیرعامل بانک سینا پیامی صادر کرد.
      پیام نوروزی مدیرعامل بانک سینا

      به مناسبت فرارسیدن سال نو، مدیرعامل بانک سینا پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر کوروش پرویزیان به شرح زیر است:


                                                                بسمه تعالی
      یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
      فرا رسیدن سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همکاران ارجمند و خانواده محترمشان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
      دوستان و همکاران عزیز، سال 1392 با همه فراز و نشیب هایش رو به پایان است و برگی دیگر از دفتر روزگار به زودی گشوده خواهد شد. بسیار خرسندم اعلام نمایم به همت شما عزیزان و با حسن اعتماد مشتریان گرامی، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی, علیرغم محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه سیستم بانکی با موفقیت به پایان رسید، از این رو لازم می دانم از تمامی اعضای محترم هیئت مدیره، معاونین، مدیران، مشاوران، مدیران مناطق، روسا و معاونین ادارات ستادی و شعب، روسای دوایر، کارشناسان و سایر کارکنان زحمتکش بانک که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بانک را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر نمایم.
      خوشبختانه در سالی که گذشت، بانک سینا از لحاظ شاخص های عملکردی، با ارائه کارنامه قابل قبول، موفق شد تا جایگاه خود را در سیستم بانکی و نیز در بین 100 شرکت برتر کشور در سال 91، ارتقا دهد که امیدواریم با تلاش و همت و حمیت سازمانی همه عزیزان، شاهد جهش و رشد فزاینده تری در عملکرد و فعالیت های بانک و خدمت رسانی به هموطنان گرامی در بخشهای مختلف اقتصادی، در سال جدید باشیم.
      عزیزان به خوبی آگاهند که در فضای رقابتی امروز، دوام و بقاء بانک منوط به رضایت مشتریان می باشد. بنابراین بانک ملزم به بهینه سازی فرایندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه کارآمد زیرساخت ها و تجهیزات، تامین منابع، بهره گیری از فرصت های بالقوه در عرصه های ملی و بین المللی و نیز توسعه مهارت ها و توانمندی هاست. بدون شک بانک سینا می تواند با اتکا به نیروهای متخصص، باانگیزه، پرانرژی و متعهد خود با خلق افکار و ارائه راهکارهای بدیع و نوین و تولید ارزش افزوده بیشتر، به جایگاهی والاتر از وضعیت فعلی در عرصه های ملی و بین المللی دست یابد.
      آرزومندم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر و با همفکری و مشارکت تمامی بخش ها و زیرمجموعه ها، در جهت افزایش رضایت اعضای خانواده بزرگ بانک سینا و سایر ذی نفعان، به نحو مطلوب و مورد انتظار، فعالیت نماییم و روز به روز شاهد اعتلای برند و نام بانک سینا در صنعت بانکداری و عرصه اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.

                                                                                                                    کوروش پرویزیان