بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مراسم دعا به شکرانه سلامتی رهبر معظم انقلاب در بانک سینا برگزار شد
      کد: 1884
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2616
      مدیران، مسئولان و کارکنان بانک سینا برای سلامتی روز افزون مقام معظم رهبری دعا کردند.
      مدیران و مسئولان بانک سینا در نشست شورای مدیران این بانک که روز یکشنبه 23 شهریور ماه برگزار شد، ضمن سپاس به درگاه حق تعالی به شکرانه صحت و تندرستی مقام معظم رهبری، برای سلامتی روز افزون ایشان دعا کردند.
      در ابتدای این نشست که به ریاست دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک سینا برگزار شد، مدیران و مسئولان این بانک برای سلامتی کامل و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی دست به دعا برداشتند.
      مدیرعامل بانک سینا در این نشست ضمن ابراز خرسندی از سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: نعمت وجود رهبری حکیم، فرزانه، دوراندیش و با درایت که سرآمدی، افتخار و عظمت ایران اسلامی را در سراسر جهان تضمین کرده است، همواره جای شکرگزاری دارد و ما امیدواریم که هر چه زودتر بهبودی و تندرستی کامل ایشان حاصل شود.
      در ادامه این نشست، دستور جلسه قرائت و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم در خصوص بهبود امور جاری بانک اتخاذ شد.
      همچنین مراسم شکرگزاری و دعا جهت سلامتی مقام عظمای ولایت پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه بانک سینا با حضور پرشور کارکنان بانک برگزار گردید. کارکنان بانک سینا در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر جهت سلامتی مقام معظم رهبری به درگاه ایزد منان دعا و شکرانه بجا آورند و خواستار سلامتی و طول عمر با عزت از درگاه احدیت برای ایشان شدند.