بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در بانک سینا
      کد: 1905
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1873
      مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش روز یک شنبه 11 آبان ماه جاری همزمان و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در محل نمازخانه ساختمان مرکزی بانک سینا برگزار شد.
      برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در بانک سینا

      مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش روز یک شنبه 11 آبان ماه جاری و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در محل نمازخانه ساختمان مرکزی بانک سینا برگزار شد.
      در این مراسم که مدیرعامل، جمعی از معاونین، مدیران، مشاوران، روسای ادارات و کارکنان بانک سینا حضور داشتند، دکتر شمشیری محقق قرآنی طی سخنانی، معجزات و نعمت های قرآن را برشمرد و گفت: قرائت و عمل به «قرآن کریم»، انواع و اقسام بدبینی را در وجود انسان از بین می‌برد. 
      وی با بیان اینکه قرائت قرآن به ما آرامش می دهد تصریح کرد: قرآن در همه زمینه‌ها از مسائل پزشکی و ریاضی گرفته تا مسائل دینی، سخن دارد.
      در بخشی از این مراسم حنانه خلفی که تنها 7 سال دارد و حافظ کل قرآن است، آیاتی از کلام الله مجید را در سوالاتی که از وی شد، قرائت نمود. 
      در ادامه این مراسم مداح اهل بیت به نوحه خوانی و مرثیه سرایی در رثای شهدای کربلا پرداخت و عزاداران حسینی نماز ظهر و عصر را به جماعت برگزار کردند.