بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا برگزار شد <br>
      کد: 1911
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1770
      دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا برگزار شد.
      مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا برگزار شد <br>

      مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا با حضور معاون شعب و منابع انسانی، مدیران امور شعب و مناطق، حراست و بازرسی و حسابرسی داخلی و سایر کارکنان این مدیریت برگزار شد.
      مصطفی ذوالقدر، معاون شعب و منابع انسانی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش بازرسان و موافقت با ارتقای جایگاه آنان در بانک، گفت: بازرسان افرادی امین و مورد اعتماد و به عبارتی چشم بانک هستند که با نگاه تیزبین و نظارت دقیق خود در راستای بهبود عملکرد شعب و اجرای درست مقررات و بخشنامه ها تلاش می کنند.
      وی تصریح کرد: همزمان با اجرای قانون باید توجه داشت که کار بازرسان تنها محدود به بازرسی نیست، بلکه باید به عنوان یک معلم، ضمن آگاهی و تسلط به تمامی قوانین و بخشنامه ها، نقش هدایت گر را برای همکاران ایفا نموده و راهنمای ایشان باشند. 
      مروج مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی نیز در این مراسم ضمن پاسخگویی به پرسش های بازرسان مناطق و بحث و تبادل نظر با همکاران حاضر و قدردانی از زحمات ایشان، بر تقویت و ارتقاء فرایند بازرسی و لزوم افزایش کمی و کیفی روند بازرسی در شعب بانک تاکید کرد.
      وی افزود: ارتباط مستمر و ارائه دقیق گزارش رخدادها توسط بازرسان مناطق به مدیریت بازرسی و حسابرسی ضامن سلامت روند امور در بانک است.
      خدابخش مدیر امور شعب و مناطق نیز ضمن تاکید بر حفظ جایگاه بازرسان در مناطق، آمادگی حوزه مدیریتی خود را در انجام همکاری متقابل با مدیریت بازرسی و حسابرسی در ستاد و مدیریت های مناطق اعلام نمود.
      راستگو مسئول حراست بانک نیز از بازرسان مناطق خواست به منظور پیشبرد اهداف بازرسی و تسهیل در انجام امور محوله، همکاری و هماهنگی بیشتری با نمایندگان حراست بانک در استان ها داشته باشند.
      همچنین خسروی سرپرست اداره مبارزه با پولشویی با قدردانی از همکاران اداره متبوع خود و سایر دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی، ابراز امیدواری کرد بازرسان مناطق ضمن انتقال دقیق مفاهیم مبارزه با پولشویی به کارکنان شعب و مناطق، بستر مناسبی برای شفاف سازی حساب ها و پاسخگویی بانک به مراجع نظارتی در این زمینه فراهم نمایند.
      شایان ذکر است دوره سه روزه آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی به همت مدیریت های بازرسی و حسابرسی داخلی و منابع انسانی و آموزش در تهران برگزار شد و آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی و آخرین دستورالعمل ها و مطالب مرتبط با این حوزه به بازرسان مناطق حاضر در دوره ارائه شد.