بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دریافت نشان رضایتمندی مشتری توسط بانک سینا
      کد: 2128
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2339
      دریافت نشان رضایتمندی مشتری
      دریافت نشان رضایتمندی مشتری توسط بانک سینا

      بانک سینا در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که دوازدهم بهمن ماه جاری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو و با حضور مقامات و مسئولان اجرایی کشور درمحل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، این بانک موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.
      بر اساس این گزارش، در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از واحدهای پاسخگو و مشتری مدار تقدیر به عمل آمد.
      در این همایش تعدادی از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.